top of page

aether customer care

wij zijn er voor al je vragen

Ons klantenservice team staat klaar voor al je vragen of problemen.

Woman wearing a black polo with aether branding

contactmethodes

WhatsApp

Stuur ons een berichtje en krijg binnen een uur reactie.

E-mail

Stuur een e-mail naar info@aetherpc.nl

Telefoon

Bel ons op 085 401 2914
 

Graphics v2_Accent_1.png
  • Wat is jullie garantietermijn?
    Wij bieden op de kwaliteit van ons werk een levenslange garantie. Voor alle hardware, zowel de componenten als bijvoorbeeld muizen en toetsenborden, hanteren we de garantie van de producent. Over het algemeen is dit voor componenten 2 jaar. Bij de randapparatuur vermelden we de garantie in de productomschrijving.
  • Wordt mijn pc voor verzending getest?
    Kwaliteit is onze hoogste prioriteit. We (stress)testen jouw pc uitbundig voordat we deze naar jou toe sturen. Elke pc wordt ook geleverd met een testrapport, waarin je terug kunt zien wat we getest hebben, en wat de resultaten van deze tests waren.
  • Hoe kan ik contact opnemen met jullie support?
    Je kunt ons op meerdere manieren bereiken. We zijn telefonisch en via WhatsApp bereikbaar op 085 401 2914 Je kunt ons mailen op info@aetherpc.nl Over het algemeen is de snelste manier om ons te bereiken via WhatsApp.
  • Hoe veilig is mijn data als ik gebruikmaak van jullie reparatieservice?
    We gaan zorgvuldig om met alle systemen en data. Mochten we een herinstallatie nodig vinden, dan doen we dat pas na overleg. Wil je 100% zeker zijn, maak zelf een back-up vóór verzending. We kunnen je hier uiteraard ook bij helpen.
  • Krijg ik ook een upgradeadvies als ik later wil uitbreiden?
    Absoluut. Wij vinden het belangrijk dat je systeem lang meegaat en eenvoudig te upgraden is. We geven kosteloos advies over welke onderdelen je het best kunt vervangen om je systeem weer bij de tijd te brengen.
  • Hoe lang duurt het totdat ik mijn bestelling ontvang?
    Wij hanteren vier verschillende verzendtermijnen voor onze drie productcategorieën. De levertijden zijn als volgt:
  • Via welke methoden kan ik betalen?
    Wij accepteren de volgende betaalmethodes: - iDeal - Credit card - Klarna - PayPal - Google Pay - Apple Pay
  • Kan ik mijn pc-configuratie later nog aanpassen?
    Als we nog niet begonnen zijn met het bouwen is dit zeker mogelijk! Probeer zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren of retourneren?
    Je kunt je bestelling vaak binnen 1 of 2 dagen annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op. Als je je bestelling al ontvangen hebt, heb je tot 14 dagen na ontvangst de mogelijkheid om je bestelling te retourneren. In dit geval betaal je alleen de verzendkosten voor het terugsturen.
  • Kan ik mijn nieuwe pc in termijnen betalen?
    Je kunt je nieuwe pc of na 30 dagen betalen, of in termijnen betalen via Klarna. Welke van de opties voor jou beschikbaar is kan verschillen, en valt terug te zien bij het afrekenen.
  • Bieden jullie zakelijke lease-constructies aan?
    Bij een afname van minimaal 5 systemen bieden wij zakelijke lease-oplossingen. Dit is een volledig configureerbaar leasecontract, waarin er ook zaken als uptime-garantie meegenomen kunnen worden. Voor meer informatie, prijzen en voorwaarden kan je contact opnemen met ons zakelijke team via b2b@aetherpc.nl.
  • Hebben jullie ook zakelijke oplossingen?
    We bieden niet alleen consumenten-pc’s, maar ook op maat gemaakte bedrijfsoplossingen. Of het nu gaat om krachtige workstations voor videobewerking, CAD-systemen of kantoor-pc’s, wij zorgen voor een optimale prijs-prestatieverhouding.
  • Zijn jullie systemen geschikt voor overclocking?
    Jazeker, al onze gaming pc's zijn uitgerust met k-serie processoren van Intel of x-serie processoren van AMD. Dit is van beide producenten de overclockbare variant. De grafische kaarten zijn tot zekere maat ook allemaal te overclocken.
  • Bieden jullie ook software-installatie aan?
    Absoluut! Het besturingssysteem en de drivers installeren we sowieso voor je. Als je graag extra software geïnstalleerd wilt hebben, kan je dat aangeven in de opmerkingen van je bestelling.
  • Bieden jullie ondersteuning voor Linux of andere besturingssystemen?
    Onze pc's worden standaard geleverd met Windows 11. Als je een Linux distributie als besturingssysteem wilt hebben, kan je dit aangeven in de opmerkingen bij het plaatsen van je bestelling.
  • Kunnen jullie ook data overzetten van mijn oude pc?
    Dat kunnen we zeker. Voordat je je nieuwe pc bestelt kun je contact opnemen met ons klantenservice-team. Dan kan je je oude drive opsturen, zodat wij de data over kunnen zetten op je nieuwe systeem.
bottom of page